ארכיטקט בשמחה 12164 - תכנות, אתגרי חשיבה וחדרי בריחה דיגיטאליים
תכנות היא האוריינות החדשה. אין תחום בחיינו שלא עושה שימוש בתכנות: רפואה, נדל"ן, חקלאות.
התכנית מנגישה כלי תכנות לתלמידים החל מכתה א' במטרה לטפח חשיבה לוגית, מתמטית, תוך משחק ומעודדת חשיבה אסטרטגית ויזמות טכנולוגית.
מערכת החינוך וההורים מודעים כיום לצורך לחשוף את התלמידים לאתגרי חשיבה ועולם התכנות מוקדם ככל האפשר, כדי להעניק להם הזדמנות שווה בעתיד.
פעילות תלמידים בחדר בריחה פיזי
מבחר פלטפורמות ליצירת חדרי בריחה על ידי תלמידים
למידה באמצעות משחק היא כלי רב עוצמה לפיתוח חשיבה מסדר גבוה. חדרי בריחה הופכים את הכיתה לזירת הרפתקאות סוחפת, דיגיטאלית ופיזית. התלמידים נשאבים למחקר ופיצוח תעלומות מעולם המתמטיקה, כימיה, מדעים, שפה ואומנויות. אתגרי החשיבה מהנים ומזמנים לימוד ותרגול אסטרטגיות להצפנת כתבי חידה ופיענוחם. תלמידים בכל הגילים מקבלים עליהם בשמחה את האתגר לפצח חידות תוך שימוש בחשיבה, תקשורת בין אישית, שיתוף פעולה ויצירתיות.
צפו בסרטון רפלקטיבי - חדר בריחה
חידה להנאתכם. האסטרטגיה לחידה - "מנעול צבעים". חפשו 5 צבעים. גלו באיזה סדר יש להזין אותם למנעול
לחצו על "צרו קשר" בתפריט הראשי כדי לענות.
הכנת חדר בריחה משלבת את כל מקצועות המולטימדיה בתוצר סופי אחד: חקר רשת, למידה שיתופית, יצירתיות, אסטרטגיות להפקת חידות, עיצוב דיגיטאלי וודאו: צפו בסרטון ווידאו שהכינו תלמידים כפתיח לחדר בריחה: